en pl
Zjęcie

Wychodnie piaskowca magurskiego fot. Robert Tchórzewski

zobacz całą galerię ]

 

więcej ]

 

Sezon turystyczny 2017
2017-04-28 13:52:18

Jak co roku, 1 maja rozpoczynamy sezon turystyczny w Magurskim Parku Narodowym. Wszystkim wybierającym się na piesze wycieczki po Parku przypominamy o obowiązku zakupu biletów wstępu. Bilety jednodniowe (normalne i ulgowe), karnety czterodniowe można zakupić w: Ośrodku Edukacyjnym im. Jana Szafrańskiego w Krempnej, Foluszu - dwa punkty sprzedaży (przy wejściu na Diabli Kamień i na Wodospad), Świątkowej Wielkiej 1 (łowisko pstrąga), Bartnem 23 (plebania) oraz Hucie Polańskiej (Schronisko Hajstra). Dodatkowo bilety jednodniowe można nabyć za pomocą usługi "Bilety SMS".

więcej ]

Ministerstwo Ochrony Środowiska

Polskie Parki Narodowe

Infrastruktura i Środowisko

Projekty POIiŚ

NFOŚ i GW

 

Image

WFOŚ i GW Rzeszów

 

 

SWISS CONTRIBUTION

 

 


 

Wspierają nas

Współpracujemy.

Teren MonitorowanyImagePobierz mobilny lokalizatpr burz

Turystyka » Bilety SMS

Bilety SMS

Usługa zakupu biletu na szlak pieszy poprzez sms

Usługa sprzedaży biletów wstępu na szlaki piesze przez SMS pozwala na zakup biletu bez konieczności udawania się do punktu sprzedaży biletów, wystarczy zasięg telefonii komórkowej. Usługa dostępna jest u wszystkich operatorów, można za jej pośrednictwem nabyć bilety jednodniowe normalne i ulgowe.  Do ceny biletów doliczany jest podatek VAT za usługę w wysokości 23%.

Szczegółowy regulamin usługi dostępny jest w załączeniu.

Procedura zakupu biletu wstępu na szlak poprzez SMS:

BILET NORMALNY
Wysyłamy SMS pod numer 74624 o treści DPMBILET (wielkość liter nie ma znaczenia) – koszt 4 zł netto (4,92 zł brutto)

BILET ULGOWY
Wysyłamy SMS pod numer 72624 o treści DPMBILET (wielkość liter nie ma znaczenia) – koszt 2 zł netto (2,46 zł brutto)

Po przesłaniu SMS otrzymujemy dwie informacje zwrotne:
- jedna potwierdzającą wysłanie SMS-a o podwyższonej płatności
- druga to bilet SMS z nadpisem MAGURSKIPN o następującym 18-znakowym kodzie:
Twój bilet to: U 201305210834CzCKH
gdzie
U lub N – oznaczają bilet ulgowy lub normalny
Kolejne osiem cyfr to rok, miesiąc i dzień zakupienia przez klienta biletu, kolejne cztery oznaczają godzinę otrzymania biletu (np. 0834 to godzina 8:34). Pozostałe znaki to losowe litery generowane przez system zmieniające się w ciągu dnia.

Pliki do pobrania:

Facebook